Kuşaklar Arası İletişim Online Eğitimi

Ağustos 5, 2021
Sunu1-6-1200x675.jpg

İSO Akademi tarafından 20 Ağustos 2021 tarihinde düzenlenen Kuşaklar Arası İletişim Online Eğitimi hakkındaki bilgiler aşağıda yer almaktadır.

Günümüzde hem kurum çalışanlarının hem de yöneticilerin farklı kuşaklar olarak bir arada yaşaması en önemli konulardan biri haline geldi.

Eğitimde farklı duyguların yönetimi, farklı bakış açılarının keşfedilmesi, diğer düşünce ve davranış modelleri ile de kuşaklararası etkili iletişim kurabilmenin ve en önemlisi bu farklılıklardan bir takım yaratabilmenin ipuçlarını hakkında bilgilendirme yapılacaktır.

İçerik:
•    Önce kendini tanı – sonra çevreni
•    Önyargılardan kurtulma
•    Kültürü tanımı
•    Kültürel farkındalıklığın önemi
•    Kuşakları nasıl tanımlarız?
•    Kuşaklar arası farkındalığın önemi
•    Değerler farkındalığı (örnek olay çalışması)
•    Değer, ı̇nanç, tercih, tutum arasındaki farklar
•    İş ortamında kuşaklararası davranış modelleri
•    İş yaşantısında x-y-z kuşağının birlikte çalışması
•    Farklı değerlerle ekipte güven ve sinerji yaratabilmek

Eğitime katılım ücretsizdir.   

Program detaylarına ulaşmak için lütfen tıklayınız.


Eğitmenimizle tanışın

Ayşe Kapran
Şirket Kurucusu, Kame Danışmanlık

İstanbul doğumlu olan Ayşen Kapran Lisans eğitimini Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamlayarak, LSE – Uluslararası Pazarlama alanında yüksek lisans yapmıştır. Tezini üniversitesinde vermiştir. Profesyonel çalışma hayatına, 1981 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. Sultanhamam Şubesi İhracat Servisinde başlamıştır. Görev aldığı bankalar sırasıyla; İktisat Bankası, Dışbank A.Ş. Bank Ekspres A.Ş. olup, 1995 yılında Koçbank A.Ş. Genel Müdürlük- Bireysel Koordinasyon Biriminde Grup Müdürü olarak görev yaparken, Türkiye’de bulunan ilk Banka Çağrı Merkezi’nin kuruluşunu gerçekleştirmiştir.

İş Geliştirme Grup Müdürü olarak görev aldığı Egebank A.Ş.’de bankacılık alanındaki ikinci Call-Center projesini ve co-branded kart projesini gerçekleştirmiştir. Tekstilbank A.Ş. Genel Müdürlüğü’nde CallCenter, İnternet Bankacılığı, CRM, Data Warehouse ve ATM’lerden sorumlu Alternatif Dağıtım Kanalları Direktörü olarak görev almış ve 3. Call-Center kuruluş projesini hayata geçirmiştir. 2001 yılında bir erkek çocuk sahibi olarak, profesyonel çalışma yaşantısını tamamlayıp, Danışmanlık ve Eğitim Sektörü’ne geçmiştir.SYS Danışmanlık ve UNİDA Danışmanlık firmalarında, yaklaşık 12 sene, bağımsız danışmanlık yapmıştır.

T. İş Bankası MOD (Müşteri Odaklı Dönüşüm) projesinde baş-danışman olarak 4 sene görev almış, 120 kişilik bir danışman kadrosunun idaresini gerçekleştirmiş ve aynı zamanda assessor olarak da sadece bu projede üç bin kişiye değerlendirme (assessment) raporu yazmıştır. Aynı zamanda eğitmen olarak da 14 senedir çalışmalarına devam etmektedir. 2016-2019 Mart ayı Tim Danışmanlık bünyesinde Ölçme- Değerlendirme ve Kişisel Gelişim Kulvarından sorumlu Yönetici Ortak olarak çalışmıştır. 2019 Nisan ayı itibarıyla kendi şirketi KAME Danışmanlık olarak hizmet vermeye başlamıştır.

Kayıt Ol!

E-Bülten - Dergi Üyeliği

X