Güliz Aksoy
Marka ve İletişim Danışmanı
“Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları”, “Reklam”, “Dijital İletişim”, “Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri”, “Marka Tanıtım Stratejileri”, “Pazarlama İletişimi İlkeleri” ve “İş Hayatında Hikayeleştirme” alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetir.
Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, enerji, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 24 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulundu. Markaların özellikle “hikâye oluşturma ve anlatma” süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir “bilgi ekosistemi” oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışıyor.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Aksoy, sertifikalı eğitim koçluğu hizmetinin yanı sıra BUMED, Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Sosyal Medya Akademisi Program Koordinatörlüğü, Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yeni Medya Sertifika programı koordinatörlüğü ve Haliç Üniversitesi İletişim Eğitimleri program koordinatörlüğü görevlerini de yerine getirirken Way Turkey Kuluçka Merkezi, Workin’incubation ve İTÜ Çekirdek’de startUp’lara mentorluk ve danışmanlık da veriyor.